2010. március 13., szombat

Alu-szelepfedél

Kedves Bogaracskámból még mindig csöpög az olaj, pedig már egyszer levettem a szelepfedeleket és nagyon frankón letömítettem kartertöímtővel. Megtisztítottam a hengerfejet a felfekvő felületnél, az ujjammal bekentem a pasztával, mint egy primer rétegként, ugyanígy a lemez szelepfedelet és a tömítést is. A tömítés vastagabban kapott. Vártam kicsit, hogy a hengerfejen meghúzzon-gumisodjon kicsit. Úgy tettük fel a fedelet, hogy miközben felhúztuk rá a kampót, felülről 2 csavarhúzóval támasztottuk, hogy el ne csússzon és elmásszon a tömítés. Meggyőzően összeállt a dolog és gondoltam: ha ez folyni fog, a kalapom eszem meg. Oké következő nap nem ott volt az olajcsepp alatta? De igen! ÁÁÁÁÁ! "Csak" a jobb oldalon, de AKKOR IS!!! Mi lőhette? Meg lehet vetemedve? Na mindegy... . Amúgy ez már a 2. próbálkozás volt, így hát megkapja az alumínium szelepfedeleit, had örüljön! Na meg én is :P. Már csak szerezni kell. az EMPI eléggé bejön, dehát ennyiért! Jó lesz az empi logo nélkül is. Mindenféleképpen csavaroson gondolkodok, mert ezt odateszem és meghúzom. Nincs más választása, minthogy meg sem mozdul és tömít 100%-osan.

Az Empiért nem biztos hogy megéri ennyivel többet kiadni pár fénykép erejéig. Egyátalán nem vetem el a használtat sem amúgy. Na most itt van a másik jelentkező és nem hiszem, hogy funkcionálisan különbség lenne a kettő között. Ráadásul kb. 13.000Ft a különbség köztük, persze ahol találtam onnan biztos h nem veszek nagyon semmit, na  de mindegy.

0 megjegyzés:

 
↑Top