2011. szeptember 5., hétfő

Gumifestés







6 megjegyzés:

Márk írta...

Üdvw!
Milyen festékkel festetted a gumit?
köcce!

Kornél írta...

Halihó!
Az van ráírva, hogy műanyag és gumifesték. Festékboltban kapható (nekem Kaposváron vette haverom). De megnézem neked pontosan a nevét és a kiszerelését (most kint van a garázsban) és megírom. Amúgy itt-ott kopik kb 1 hónap után, pedig csiszolópapírral is átmentem a gumifalon, és pisztollyal fújtam ki, de a patkány bogaramhoz pont illik. Szept.5 óta néhol kopott csak le (max körömnyi nagyság), de azóta tartja magát.

Márk írta...

nekem is patkányra kellene:D trináttal csináltam de az pár nap alatt besárgult és felhólyagosodott.Egy próbár megért.
Ha leírnád azt megköszönném!

Márk írta...

gondolom elfelejtetted megnézni, de ha netán kapsz értesítőt hogy írok megnézhetnéd! :D
köszi!

Névtelen írta...

sziasztok....én bicikli gumibelsőből varrok ezt-azt, és azt szeretném megfesteni...milyen festéket ajánlotok? az a sárga szín nagyon megtetszett a képen. köszi.

timi

Névtelen írta...

a sárga maszkolószalag =)

 
↑Top